کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316368 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شاتل موبایل پروانه اپراتور مجازی گرفت

شرکت شاتل موبایل، پروانه‌ی اپراتور مجازی گرفت تا بتواند خدمات تلفن همراه ارائه دهد. این دومین پروانه‌ی اپراتور مجازی ایران است.

شاتل موبایل پروانه اپراتور مجازی گرفت

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛دومین پروانه‌ی اپراتور مجازی تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نام شرکت شاتل موبایل صادر شد تا پس از شرکت کیش سل پارس، به‌عنوان دومین شرکت دارنده‌ی پروانه‌ی MVNO در ایران شناخته شود.

عصر سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) موفق به دریافت «پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه» یا همان (Full MVNO) شد تا بتواند شبکه‌ی تجاری تلفن همراه خود را در بستر فراهم‌شده توسط اپراتورهای اصلی ارائه دهد.

ارتباطات همراه شاتل در ایام دهه‌ی فجر قراردادش را با رایتل امضاء کرد و با ارسال آن به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توانست روز ۱۰ اسفند ۹۵ مجوز اپراتور مجازی تلفن همراه بگیرد و نام خود را به‌عنوان دومین اپراتور مجازی ثبت‌شده در کشورمان ثبت کند.

شاتل موبایل به‌عنوان ارائه‌کننده‌ی خدمات ارتباطی سیار مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه و خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم بر پایه‌ی فناوری TD-LTE گروه شرکت‌های شاتل، خدمات ارتباطی همگرای ثابت و همراه بر پایه‌ی اینترنت را به‌صورت یکپارچه، به مشترکین خود ارائه خواهد کرد.

اپراتورهای مجازی نوع اول (Full MVNO) با تأمین تمامی امکانات، تجهیزات فنی و هسته شبکه و با به‌کارگیری زیرساخت رادیویی شبکه‌های تلفن همراه موجود، خدمات نوآورانه و متمایزی به مشترکین خود ارائه می‌کنند.

اپراتورهای مجازی می‌توانند با هر سه شبکه‌ی تلفن همراه ایران یعنی رایتل، ایرانسل و همراه اول قرارداد امضاء کنند. این احتمال وجود دارد که در صورت موافقت نهایی شاتل موبایل با همراه اول و ایرانسل، قرارداد این اپراتور مجازی با این دو اپراتور قدیمی نیز به امضاء خواهد رسید.

شماره‌ تلفن‌های اپراتورهای مجازی با پیش‌شماره ۰۹۹۹ آغاز می‌شوند که هنوز اطلاعاتی از کد مخصوص شاتل موبایل یعنی پس از ۰۹۹۹ ارائه نشده است.

باید منتظر گرفتن پروانه‌ی دیگر رقبا در بخش اپراتور مجازی از جمله های‌وب و فناپ باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35787 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/11 تعداد مشاهده: 1994
سافت گذر